lauantai 23. elokuuta 2014

COUPLE THINGS

Oon selaillut iltaisin eri kauppojen uusia syysvaatteita ja mieleen on tullut mitä ihanempia vaatteita&asusteita jotka olisi se "must have" juttuja. Tänään kävin kiertelemässä keskustassa ja mukaan lähti ne mitä olen etsinyt jo pitemmän aikaan ja harkiten eikä "oo onpa kivan näkönen otan tuon"-tavalla,
hyvä mä!


Löysin älyttömän söpön värisen kynsilakan, eikö hintakaan kohonnut korkeuksiin! Oon tosi pitkään etsinyt vaaleanpunaista kynsilakkaa tuloksetta ja nyt vihdoin onnisti. Halusin tietenkin heti kokeilla uutukaista kynsiini ja hätäinen lopputulos ei ole paras mahdollinen, niinkun voi huomata. :-D
KICKS-NAIL POLISH DEPEND-3,00€ sävy 407


Tykkään tästä niiiin paljon!! Kaikki kultaiset yksityiskohdat on ihania varsinkin tämä. Oon nähnyt monella tämäntapaisia hiuksissa ja aina miettinyt miltähän se näyttäisi omassa päässä. Heti kun näin tämän päätin ostaa ennen kuin tuo basic-malli loppuu, hymy korvissa asti vein sen kassan kautta kotiin.
H&M-GOLDEN HAIR CURL-2,95€


Yksi ilta mietin ääneen milloin kerkeäisin hakea kuoret puhelimeeni, sellaiset joissa olisi jokin söpö pieni yksityiskohta. Seuraavana päivänä siskoni yllätti minut tuomalla kuoret mukanansa. Aluksi olin epäileväinen, mutta lopulta en voinut vastustaa näitä ihanuuksia. Kiitos tositosi paljon!
GLITTER-IPHONE CASE-11,90€ (tarjous osta 3 maksa 2)


Viimeisenä lempparini; basic-neule! Oon "inlove" tämän kanssa, vaikka sen onkin ihan tavallinen. Tähän sopii lähes mikä tahansa, vaaleista tummiin farkuista ja alle kauluspaita. Päässä pyörii miljoonia yhdistelmiä! Tulette varmasti näkemään tulevaisuuden postauksissa mut tämä päällä. - Sanni
H&M-BASIC SWEATER-9,99€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti