sunnuntai 24. elokuuta 2014

OUTFIT OF THE DAY

Heippa! Kauniin päivän kunniaksi lähdin kuvailemaan siskoni kanssa. Olin niin innoissani lähdössä kuvaamaan, kun kerrankin oli fiilikset kohillaan. Kun löysimme paikan, jossa olisi kiva kuvata, huomasimme että muistikortti oli kotona. Näin siinä käy, kun on niinkuin mä... :-D Mutta aiheeseen, vuorossa olisi 'ootd' eli päivän asua. Tämä sopisi paremmin kylmemmille keleille, mutta olin malttamaton 
ja laitoin sen jo tänään, hihi. 


Tuurissa ollessani, löysin nämä mustat farkut. En voinut uskoa, sillä nämä maksoivat vain 5€! Todellatodella halvat ja vielä minun kokoani. Tekesinpä useamminkin tälläisiä löytöjä,haha.
---
Päivän asu koostuu aika tummista vaatteista joita mulla ei olekkaan monta.Yleensä en vaan yksinkertaisesti osaa yhdistellä niitä niin, että lopputulos ei olisi liian synkkä. Nyt yhdistely miellytti silmääni eikä ollut makuuni liian tumma. Jes! 
-Sanni

WATCH-BIJOU BRIGITTE SWEATER-H&M SHIRT-SEPPÄLÄ JEANS-TUURI SHOES-KIRPPARILLA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti