lauantai 20. joulukuuta 2014

Joululoma

Vihdoin kauan kaivattu joululoma sai starttinsa! Vielä 2 tuntia sitten istuin pulpetilla ja odottelin, että pääsisi kotiin. Meni aika kyllä tosi nopeaa- vielähän ihan muutama päivä sitten latasin laskuriin joulun kohdalle muistutuksen ja se näytti 78 päivää?? Enää jäljellä 4 päivää...huii!



Tästä painamalla saat jouluista musiikkia, joka onkin mun lemppari biisi joulumaan lisäksi Tämä kyseinen biisi on soinut aika monta kertaa, enkä kyllä oo vieläkään kyllästynyt.  Mutta näin joululoman kunniaksi listaan tähän muutaman  jouluisen faktan musta!

1. Joulukalenteri on mulle 'pyhä juttu', luukkuja ei avata tai kurkita aikasemmin piste.

2. Rakastan jouluntunnelmaa- ihmiset ovat iloisia, iloisia musiikkeja soi kaupoissa ja kaikki on yhtä hymyä!

3. Pipareiden koristelu on parasta, mutta en tykkää syödä niitä.(Se ehkä selittää, miksi tääläkään ei ole näkynyt piparikuvia, kun en oo niitä vielä hirveästi popsinut ;-) )

4. Voin katsoa monen monta kertaa joululeffat sun muut jouluohjelmat kyllästymättä

5. Haluaisin tietää kaikki lahjat etukäteen ja yritän aina päästä kurkkimaan salaa mitä mikäkin sisältää, hyihyi mua, haha!

6. Joulu pitää viettää Suomessa ja perheen/sukulaisten kanssa, eikä tästäkään ole muttia, juuta tai jaata :-D

7. Leivon yleensä jouluksi jonkun uuden jouluisen leivonnaisen- esim. tänä vuonna testiin taitaa lähteä glögijuustokakku.

8. Joulutortut on se mun juttu! Paaaaaaaaaljon hilloa ja omia viritelmiä tehdä niitä, haha siitä tunnistaa mun joulutortun.

9. En ehkä ole maailman suurin suklaan syöjä, mutta jouluna sitä pitää olla useampikin levy/rasia/laatikko.

10. Toivotan monelle varmaan sata kertaa hyvää joulua, ennen sitä ja sinä päivänä!

11. En oo koskaan(lue: oikeesti kertaakaan, mut on kirottu...)saanu mantelia riisipuurosta, vaikka mitä konsteja oonkin yrittänyt!

12. Yritän tehdä jotain kuntopiiriä syömisen jälkeisissä tuskissa, mutta lähes aina se päättyy suklaarasia-jääkaappi-sohva-akselille, haha.

13. Oon huono paketoimaan, siis ihan oikeasti. Siskoni loihtii jos jonkinmoisia hienoja paketteja ja mä vieressä tuusaan paketin joka on ihan rutussa ja pyöritetty teippiin, että se edes pysyisi kasassa...

14. ...Sama pätee korteissakin! Joten jos jossain näkyy 'hieman' omalaatuinen paketin tyylinen viritys ja kyljessä samaan sarjaan kuuluva kortti- on se aika varmasti mun tekemä :-D

15. Mulla on jo ollut varmaan 4 tai 5 vuotta peräkkäin Haribon joulukalenteri, se on vaan paras

-Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti