keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Höpinöitä

Sanni: Heippahei<3 Täällä ollaan saatu nauttia ihan täysin rinnoin lämpimistä ja keväisistä keleistä- en kyllä valita yhtään, hih. Lumet ovat sulaneet ihan hurjaa vauhtia, ainoastaan isoja kasoja nään niityillä ja meidän takapihalla sen varjopuolensa vuoksi. Ihan huikeeta, että kevät on tulossa!


Tänään koulu loppui mun osalta lyhyeen- lähdin kotia kohti jo kolmannella tunnilla pääkipujen vuoksi. Kotiin päästyäni vahdoin rennot vaatteet päälle ja lueskelin blogeja&askeja, selasin instagramia ja ihan vain olin. Sain myös tehtyä jotain järkevääkin nimittäin siivosin mun huoneen, tuuletin ja vahdoin lemppari lakanatkin! Eikä aikaakaan mennyt puolta tuntia enempää, jee. Mun kavereita naurattaa se, että mulla on lemppari lakanat :-D Musta tuntuu vaan siltä, että noissa tähtikuvioisissa nukkuu niiiiin paljon paremmin kuin muissa, heh.



Eilen oli täällä jo perinteeksi tullut viitosluokkalaisten lähtö tapaamaan kaupunginjohtajaa. Muistan tosi hyvin miten mua jännitti mennä sinne- olihan siellä kuitenkin kaikki kaupungin viitosluokkalaiset ja itse kaupunginjohtaja! Vaatteina mulla oli (upo)uusi vihreä mekko jossa oli pinkkejä/sinisiä ruusuja, edessä vetoketju joka kulki halki mekon, musta bolero, mustat nahkasaappaat(lue: jotka uskokaa tai älkää mahtuu mulle vieläkin!), asuun sopiva vihreä hiuskoristekukka ja jonkinsortin huulikiiltoa. Hiuksista en muista yhtään enempää kuin sen, että lakkaa niihin meni ja paljon! :-D Nyt oli pikkusiskoni vuoro mennä sinne tapaamaan kaupunginjohtajaa- iiks miten meitä siskoja jännitti miten siellä hänellä meneekään! Nimittäin hän ja hänen ystävänsä lukivat siellä kaupunginjohtajalle tarkoitetun tekstin. Hyvin se meni ja kuvakin keikkui tämän päivän lehdessä :-)


Mekosta ei ole kuulunut yhtään mitään, toivon silti vielä että se saapuisi tämän päivän aikana käsiini. Pientä 'sneak peek'-postausta on siis tulevana odotettavissa rippijuhlan puvustuksesta jos mekko osottautuu sopivan kokoiseksi. Niihinkään ei enää pian ole kuin kuukausi, jäiks. Vielä on monen monta asiaa jotka pitää hoitaa ennen juhlia, kasa leivottavia(lue: joita odotankin jo innolla, Reetta vinkvink apurini ;-)), siivoamista moneen otteeseen ja kutsujen tekoakin olisi tiedossa! Mutta niitän ennen lähdenkin kohti juoksusuoraa eli loppupäivän plääni on arvatenkin treenamista molempien lajien kanssa. Pitäkää aurinkoinen loppu päivä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti