maanantai 16. maaliskuuta 2015

Lumene CC meikkivoide

Sanni: Tiddidii! Uusin hankintoni ja nimestä voi jo hitaimmatkin päätellä mistä on kyse. Eli vihdoin rohkastuin ostamaan meikkivoiteen- ennen kun oon aina pelännyt sellaisen käyttöä nähtyäni koulussa juurikin niitä pahimpia mokia kuten liiallinen käyttö, väärä sävy ja meikkivoide raja. Hrr, puistattaa ajatellakkin noita. Toivotaan siis kaikki sormet ja varpaat ristissä, että mun nassussa näitä ei tulla nyt tai tulevaisuudessakaan näkemään edellä mainittuja!



Lumene CC meikkivoide sävy medium

Päädyin tähän ihan yksinkertaisista syistä kuten se, että Lumene on kuulemma tehnyt tuotteet suomalaiselle iholle suunnitellusti sai jotenkin mulle luottavaisen olon, että tää voisikin olla juuri se mitä oon etsinyt. Lisä plussana pakko mainita tästä suloisesta ulkokuoresta joka miellytti jotenkin mun silmään tosi paljon! Hintaa tällä oli 10,90€, sillä sain sen alennuksesta Cittarista. Ainakaan omasta mielestä hinta ei ollut suolainen- sen yli sataan euroon kohonneen meikkivoiteen jälkeen netissä selaillessa törmättyäni ei tuntunut ollenkaan pahalta tuo kympin puteli. Oikea hinta taitaa olla 17€ jos oikein muistan.

Näin muutaman kerran jälkeen voisin kyllä suositella teille tätä! Vaikka muista meikkivoiteista ei ole mitään suurta kokemusta silti voisin vannoa että tämä hintalaatu-suhde toimii ja hyvin<3 Levittäminen oli helppoa ja ainakaan tähän naamariin ei paljoa tarvinnut läträillä. Jos kuitenkin olet meikkivoiteen suurkuluttaja veikkaan, että tälläinen puteli tuhoutuisi tiuhaan tahtiin sillä mikään järeän peittävä tämä ei kuitenkaan ole.


Tältä se siis näyttää naamalla- ihan luonnollinen eikö? Mulle ainakin meikkaamisessa on tärkeää, että lopputulos on huoliteltu ja luonnollinen. Tietenkin on niitäkin hetkiä, jolloin meikki on täys katastroofi ja sen olen huomannut vasta kotona niitä pois ottaessa. Mutta virheistä oppii, onneksi :-D Kasvoilla voide tuntui ilmavalta eikä sitä juuri huomannutkaan eli tunkkaisuutta ei ollut havaittavissa. Peittävyys oli ihan kohtuullinen, mutta eihän sen tehtävä olekkaan peittää mitään sen suurempia. Tai näin mä oon tämän asian käsittänyt, oikaista saa jos väärässä olen, heh :-)

Näin loppujen lopuski vedin muutaman ydinasian joista ainakin mä haluisin tietää; meikkivoide oli enemmän nestemäistä, levittyi tasaisesti, lopputulos luonnollinen ja kasvoilla ilmava. Joten jos oot juuri uuden meikkivoiteen tarpeessa täältä lähtee peukut tälle voiteelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti