lauantai 28. maaliskuuta 2015

Busy but happy

Sanni: Moikkamoi taas piitkästä aikaa! Nyt on suoritettu kunnialla ruotsin koe- joka kasasi kyllä sellaset paineet ja tuskat koko viikolle. Mistään ei tullut mitään, väsymys puski joka tuutista ja rästiin jäi siivottu koti, kivat leipomushetket ja muutamat treenitkin. Tuli kyllä ihan sellainen fiilis että 'mä oon ihan tööt!'. Mutta ohi on ja nyt voi hetken vetää henkeä ja sitten onkin uskonnon vuoro. Kuten tästä voikin päätellä- otan hirveät stressit jokaisesta kokeesta, vaikka pitäisi kyllä vähän osata hellittää. Tänään vietänkin aika rennon päivän treenien, leipomisen, bloggailun ja teatterin parissa! Kyllä vaan, mä oon menossa teatteriin, jäiks. Yleensä en hirveästi innostu teattereista, mutta jonkin sortin kevätkärpänen taisi iskeä muhun ja tässä sitä tänään ollaan menossa sellaista katsomaan!



Eilen käytiin kanssa tyttöjenkesken keskustassa pyörimässä. Oli kyllä super kivaa, ainakin mulla<3 Mulla oli hakusessa farkut(lue: kerroinkin eräässä postauksessa mun kehnosta farkku-tilanteesta, heh), koska ne kaksi ehjistä ja mukiin menevistä toiset olivat/ovat hukassa ja vaatteiden pyörittäminen yhdillä farkuilla oli kyllä hirveää. Joten niitä sitten etsittiikin! Ensimmäisenä kuitenkin pyörähdettii käymään H&M:llä josta löysin ehkä maailman suloisimman paidan<3 Mutta voitte arvatakkin sen, että mun kokoahan siellä ei enää ollut jäljellä. No muutama muukin paita pääsi jopa kokeiluukin asti, mutta yhtään en kantanut kotiin asti. Oonkohan tulossa vanhaksi vai mitä häh kun ei mitään tahdo enää löytyä? Haha :-D Helpotukseski voin kertoa, että ne farkut löytyi ja vielä ale-lapun kera! Eli Seppälästä lähti kympillä mukaan tummat farkut jotka täytti kyllä kriteerit jotka asetin. Myös BikBokista löytyi jotain sellaista mitä en odottanut ainakaan vielä siellä olevan- nimittäin 'puhelinkotelo'! Sellainen jonka saa pujottaa kaulasta ja on mun mielestä tosi kiva piristys asuihin<3 Kiitos Kaisalle joka tän bongasikin jo aiemmin :-)



Seuraavaksi suuntaan kohti treenejä hieman kipeillä jaloilla eilisen rääkkitreenien jälkeen. Vaikka onkin yhtä tuskaa istua johonkin saatika kävellä normaalisti niin pakko kyllä kehaista miten mieltä lämmittää, että on tultu tehtyä jotakin joka saa lihaksetkin kipeiksi! Viettäkää rentouttava lauantai<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti