torstai 9. huhtikuuta 2015

Friyay

Sanni: Heippatirallaa! 
Vihdoinkin olo on jo lähtenyt kohenemaan ja flunssa taitaa olla pian mun osalta taputeltu. Tosin tänään en viitsinyt kouluun vielä lähteä, kun sen verran päässä tuntuu hassulta, korvissa tinnittää ja aivestelen ihan kuin leffoissa- oikeesti!:-D Ennen en oo tainnut näin paljoa aivastella, tää on varmaan sitä kunnon flunssaa sitten... Vielä sen verran on pakko sanoa, että oon onnistunut lähes aina tulemaan kipeäksi äidin lähdettyä työmatkalle. Tämä on musta niin koomista, mutta samalla tosi pelottavaa :-D Toivotaan siis ettei äiti lähde minnekkään vähän aikaan ja mä pysyisin terveenä, heh.

Nämä viimeiset päivät on suurinpiirtein vietetty kokonaan koneen kanssa, erilaisten koodien kokeilujen parissa, postausten kirjoittamisen ja muutenkin blogin kanssa hääräilyn kanssa. Välissä iski ihan ahdistus siitä, että olin vaan makoillut enkä tehnyt mitään järkevää. Noh ahdistus päättyi siivoamiseen(lue: koko talo kiilsi puhtautta sen jälkeen, tosin vointi paheni mutta mitäs pienistä) jonka tehtyä koin jotenkin armahdusta ja annoin luvan itselleni jatkaa datailua. Sain omasta mielestä muunneltua tästä meidän blogista jotenkin paremmaksi, mutta vielä en ole ihan tyytyväinen. Aikaa on blogiin varmaan mennyt yli 12 tuntia yhteensä tässä muutamissa päivissä...


Oon menettänyt siitä hyvästä ajantajun jotenkin totaaalisesti! Eilen olin aivan varma, että pian saisin seurakseni siskot koulusta, yksin kun kärsii siitä, ettei kukaan höpöttele sun kaa. Sitten vilkaisin kelloa ja se näytti 10.48. Seuraavaksi luulin kellon olevan jo kuusi, mutta sehän olikin vasta kolme. Nyt en edes viitsi arvata paljon kello olisi, kun tuntuu muutenkin nämä päivät niin sekalaisilta :-D Ei selkeästi sovi mulle tälläinen rytmitön elämä yhtään. Selkiytyi taas todella hyvin, että musta ei ole tulossa toivottavasti mitään konttorimyyrää joka tekee töitä päivät pitkät koneella. Hrr.

Sen verran olen yrittänyt tälle päivälle jotain kehitellä, esim. Espanjan-koe lukeminen alkaa, tyttöjen ilta Reetan luona ja jos edellä mainittu ei toteudu niin kotona siivoilua(jälleen)ja ruoanlaitto. Myös pitäisi aloittaa hygieniapassiin pänttämiine- on muuten pirun iso alue luettavana!! Saa nähdä miten tuun selviämään tosin kuulemma on ollut aika maalaisjärjellä varustettu testi.


Nyt pakotan itseni kirjojen pariin kera limevede! Terveysvaikutukset on kanssa hyvät, aineenvaihto lisääntyy ja limen hyödyt tulee kulautettua alas kerralla. Siitä sen enempää höpöttelemättä, mahtavaa perjantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti