tiistai 7. huhtikuuta 2015

Sick, sick and sick

Sanni: Heippahei! Täältä sängyn pohjalta kirjoittelen teille ja samalla suunnittelen tulevia postauksia Nyt oon mäkin saanut pienen flunssapöpön itseeni, joten taitaa seuraava päiväkin mennä visusti neljän seinän sisällä. Youtubea selaillessani päätin kuunnella muutamia vuosia sitten olleita hittejä ja en voi muuta todeta kuin hyi yäk. Miten ihmeessä mä oon voinut popittaa niitä monta kertaa päivään?:-D Hassua miten se mieli muuttukaan, heh. Onneksi noita biisejä ei enää radiosta kuule(tai oon onnistunut missaamaan harmillisesti ne juuri)ja eipä tarvitsekkaan pitkään aikaan kuunnella uudestaan mistään!

Nyt jos joku heittäisi mulle kysymyksen ' miten menee?' niin vastaus olisi lyhyesti ja ytimekkäästi huonosti. Harmittaa hirveästi se, että oon saanut itseeni jonkun pöpön, mutta minkäs sille teet. Yhtään ei tee mieli puhua, kun kurkku tuntuu olevan tulessa eikä mikään kuuma yhtään tehoa. Nenä vuotaa, veto on poissa, hieman lämpöä, pää sekava ja mitähän vielä. Mutta iloksi voin todeta, että tää on eka kerta tänä vuonna muistaakseni, että oon kunnolla kipeä! Ja kuulemma tämän pitäisi mennä nopeasti ohi, joten enköhän mä täältä ponnista jo muutaman päivän päästä takaisin raiteille. Sitä enne tilaan mulle iskän hakemaan paaaaaaljon hedelmiä joita voin sitten popsia ja toivoa, että meinisi tää kurjuus ohi.(oon muuten taas kipeä, kun äiti lähti matkoille? Miten tää on ees mahdollista :-D)

Mutta hei ennen kun tää muuttuisi pelkästään masispostaukseksi kerron, että enää 19 päivää juhliin, iiks!! Tuntuu että aika juoksisi pakoon, sillä mulla on vielä many things to do before the day. Ja jotta saisitte hieman jännitystä elämäänne, tänään sain uuden ihanan pikkujutun, jonka tulette näkemään kuukauden suosikit- postauksessa! Pienen paljastuksen voin antaa, tuoksu on äly hyvä Loppuun lisäilen toissa päiväisen pyöräilyreissun kuvasaldoa, Reetta pitää ottaa uusiksi joku päivä! (Psst! Ia teki itselleen blogin, jos kiinnostaa seurailla hänen elämäänsä blogiin pääset tästä painamalla.






2 kommenttia:

  1. http://sarah-anniina.blogspot.fi/

    Moi, mun blogissa on teille haaste (11 kysymystä) jos haluat tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos sulle haasteesta, mielelläni(tai mielellämme)sen teen:-) -Sanni

      Poista